Eflow Program WWF Zambia - Reisverslagen van Elke Praagman - WaarBenJij.nu Eflow Program WWF Zambia - Reisverslagen van Elke Praagman - WaarBenJij.nu
Eflow Program WWF Zambia

Hi there!

My name is Elke Praagman. I am working on the Environmental Flows (Eflows) Program in the Zambezi River Basin for WWF Zambia as part of the freshwater team. I will try and upload a blog every month from now, to update you on the progress of the work in our team, as well as my personal adventures in Southern Africa!

30 Oktober 2014

YEP video challenge

01 Oktober 2014

The Mighty Zambezi

04 Juni 2014

Eerste maanden in Zambia
Elke

Ik ben sinds begin 2014 werkzaam voor WWF Zambia, en maak deel uit van het freshwater team. Deze positie is een traineeship vanuit het Young Expert Programma van het Netherlands Water Partnership, bedoeld voor jonge water professionals in het buitenland. Ik ga de komende 2 jaar werken aan monitoring van Environmental Flows (Eflows) in het Zambezi Rivier Basin, onder andere in Zambia en Mozambique. Ik hoop mensen die geinteresseerd zijn op deze manier op de hoogte te houden van mijn ontwikkelingen!